12 Şubat 2012 Pazar

bana bir şeyler oldu..

gülüşlerim
göz yaşlarıma

gözyaşlarım
gülüşlere
dönüştü..

kalbim nasılda hızla çarpıyor

Bana bir şeyler oldu..

ben yolda ilerlerken
niceleri daha olacak
sonsuza dek
..

sonsuz ağacım
sevgi ağacım..

çiçeklerim
sonsuzluğa açıldı
..
sahpsiz bedenim ruhum

sadece tek bir ses,
tek bir nefes

nefes
nefesim
karıştı ebedi olana



bana bir şeyler oldu

başıma gelenler
acılar
hıçkırıklar
kırgınlıklar


başıma gelenler

hepsi eridi içimde

hepsine nasıl şükran duydum

nasıl kahkahalar atıyorum
gözlerimde yaşlar

bunca yaşanmışlık
beni kitaplara
beni bana
beni sana getirdi

beni sonsuzluğuma getirdi
....

ilk defa.. tam anlamıyla varoluşumda hissettim her şeyi

ben istesemde ayrılamam
senden
benden
nehirlerimden
ormanlarımdan


sonsuz yüzüm

şükürler olsun


c.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder