11 Şubat 2012 Cumartesi

SIDDHARTHA LOTUS herşey ve hiçbirşey.​

seni bana
beni sana
kalbim getirdi.
içinde tüm evren
içinde her şey ve hiçbir şey olan kalp

binbir yüzlü tanrı
ırmağım,toprağım,ateşim
gönlümde yanan sevgim
sonsuz akışım varoluşum..
taşım,toprağım,suyum
ebedi sesim
binbir çeşit gülümseyişim

inceden bir bulut üzerimde
üzerimde senin sesin
içimde yanar durur nefesin
nefesin benim yüzüm..

ellerin ok gibi çarpar bedenime
bedenim ellerin olur..

var olan
şimdi burada

gözlerin birleşir gözlerimde
tek bir ses yankılanır bedenlerde
aşığın getirdiği su gibi berrak

aşkın
tek ses
tek beden
tek ruh
..

kalbim nasıl da hızla çarpıyor
binbiryüzlü tanrım
var olanım
aşığım


bedenim taşan  ırmak
binbir yapraklı lotus

kalbin nefesin hava olmuş
çekmişim derinlerime..

bedenin ben olmuş
ruhun alev
ellerim su

akar gider
akar gider

aşığım

akar gider
akar gider

sana doğru
bana doğru


şimdi..
.. akar gider...

nice fırtınalar koptu
nice yangınlar ateş oldu
kalbimde

kalbimde

her şey
ve hiç bir şey

kalbimde
....

renklerim karıştı renklerine
ellerinden aktı yüreğime

sana dokunmak
bana dokunmak idi

renklerin karıştı renklerime
yüreğimden aktı ellerine

......................................
................................
.................................................
.....................
....................
her defasında öldüm öldüm öldüm..
aşkta
sevgide
eridim

................

...........

c.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder