22 Şubat 2012 Çarşamba

Şems'le gelen

ah Şems..

şems nasılda anladım şimdi seni..

gönlünün kuraklığını

kalp akıtmak ister
kalp bir olmak ister

anladım ,bunca yıl
deli divane yollara düştüğünü..

aranan mı yoksa arayan mı
seven mi yoksa sevilen mi

karışır hepsi birbirine

karanlıktan doğarsın
şems..

sen bana geldin..
kalbim sonsuza dek
kutsalındır..

Biliyorum bana neden geldiğini
ve anlatmak istediğini..

yolum benim yolumdur
doğrularım benim
sevmelerim benim

hepsi kaynak
hepsi birdir..

lakin

kalp bir olmak ister..

seven miyim yoksa  sevilen mi ..
belli değil..

Şems iyki geldin
hoş geldin...

karanlıktan doğan
karanlığa aşk olan..

sebebsiz değildir
bu ölmeler

kalp ağrıları
sessiz gecelerde

kimse duymaz

sen duyarsın..

kalbim
kutsalımdır

buraya giren
aşk

buraya giren
ölümsüz sevdalardır..


kalbim
kalbinde
erimek ister

..

ceyda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder